Garantie en klachten
We geven twee jaar garantie op al onze producten. Wij garanderen dat wij alle producten zonder defecten leveren. Als je toch een defect product ontvangt, neem dan contact met ons op en beschrijf gedetailleerd wat er defect is. Wanneer een garantieaanvraag goedgekeurd wordt, zijn de kosten voor de retourzending voor onze rekening.
De volgende redenen zullen niet goedgekeurd worden voor garantie of klachten:
- Zelf veroorzaakte schade
- Slecht onderhoud
- Gebruiksslijtage
- Onjuist gebruik
- Het niet volgen van de onderhouds- en service instructies
Bij het afhandelen van klachten zijn de rechten van een consumentenkoop van toepassing. Lees meer over de regels die van toepassing zijn binnen deze rechten op https://www.consumentenbond.nl. In het geval van een twist zullen wij de aanbevelingen van de Zweedse consumentenbond volgen.
Om een product te adverteren:
Neem contact met ons op zodra u de fout ontdekt via e-mail info@getpersonal.nl.
Als er foto's nodig zijn om de fout te bewijzen, kunt u het beste via e-mail contact met ons opnemen en foto's bijvoegen. Als u ons een e-mail stuurt, beschrijf dan de fout en vermeld ook de naam en het ordernummer van de klant.
Nadat u contact met ons heeft opgenomen, helpen wij u verder in de zaak.